Joi, ziua 3

Am învățat să înghit. La mic-dejun. Spre mirarea amândurora, am zâmbit fericiți. Ne-am amuzat. M-am gândit întreaga zi la cât de rău și sincer m-a excitat momentul de apogeu al dimineții. Abia aștept să te văd, mână de copil. O să te strâng între buze cu toată puterea !

Am fost astăzi în vizită la niște prieteni apropiați. Fumasem câteva țigări și aveam ochii doar pe el. Bing Bang al iubirii ! Puf ! Știa ce gândesc, îmi cunoștea privirea de ”seducătoare” care îi transmitea: ne futem. ne futem imediat după ce plecăm din vizită. Era tot timpul de acord.


E înghețat pământul. E alb orașul. E rece aerul. Haide acasă, iubito !

                                         foto: of Tanya Shatseva 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate