nu răspunde

ascultă. vine de la geam, de parcă bate.
bate bate bate.
anotimp după anotimp, boală după recuperare, dragoste după suferință.
e ploaia unei nopți de primăvară târzii.

bate bate bate vântul în gutui și îi scutură toate florile.
așa mă bați tu pe mine în câlcăi. și-mi pierd toată puterea.
ascultă. e o muscă disperată ce caută ieșirea.
las-o în pace, redă sunetul vuietului din capul meu.

bate bate bate fulgerul în întuneric.
mă luminează, mă îngrozește, dar îmi amintește de furtuna care se liniștește în sufletul meu.
simte. e răcoarea pe care oamenii o caută în iadul lor.
simte. e și plăcerea de a privi amarul lor.

ascultă. bat bat bat roțile tramvaiului pe șina ce-i poartă pe toți spre murirea lor.
e urletul orașului sufocat de frustrările tuturor.
e lătratul disperat al câinelui din lanț.
simte. e o bucurie să fii treaz când restul dorm pentru că s-au născut obosiți.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Scriitorul Alexandru Mihalcea – povestea unui fost corespondent al României libere la Constanţa